العربیة

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

آندوسکوپیک لیفت پیشانی و ابرو

با انجام آندوسکوپیک لیفت پیشانی و ابرو  توسط دکتر محمد علی زرین قلم ، محبوب ترین عمل زیبایی صورت ، می توان افتادگی ابرو و همچنین خطوط ایجاد شده بر روی پیشانی در اثر افزایش سن را برطرف کرد ؛ بدین ترتیب ، علاوه بر رفع آثار پیری از صورت ( چین و چروک های پوستی ) ، شاهد بهبود و اصلاح فرم ظاهری ابروها و همچنین چشم ها نیز خواهیم بود.

آندوسکوپیک لیفت پیشانی و ابرو

چه کسانی کاندیدای آندوسکوپیک لیفت پیشانی و ابرو هستند ؟

جهت اطلاع از اینکه شما گزینه مناسبی جهت لیفت آندوسکوپی پیشانی و ابرو ، هستید یا خیر ؟ باید به پزشک ، مراجعه نمایید ؛ با این حال ، در ذیل نیز به برخی از مواردی که با وجود آن ها ، می توان اقدام به انجام جراحی لیفت آندوسکوپی پیشانی و ابرو کرد ، اشاره شده است :

  • وجود چین و چروک های افقی در پیشانی
  • وجود خطوط عمودی در بین دو ابرو و همچنین چین و چروک در گوشه آن
  • غیرقرینگی ابروها
  • افتادگی ابرو
  • و از این قبیل موارد

از مهم ترین مزایای این عمل ، باید به مواردی ؛ از جمله روش کم تهاجمی ، دوران نقاهت کوتاه ، نتایج طبیعی و از این قبیل موارد اشاره کنیم ؛ بنابراین ، در صورتی که شما کاندید مناسبی جهت انجام این عمل زیبایی و جوانسازی  باشید ، از آن بهره خواهید برد.

جراحی اندوسکوپیک لیفت پیشانی و ابرو چگونه انجام می شود ؟

دکتر محمد علی زرین قلم ، با توجه به اینکه دوره فوق تخصص جراحی پلاستیک صورت را در دانشگاه تهران و زیر نظر اساتید بنام گذرانده اند ؛ به شما توصیه های زیر را جهت بهتر شدن و رضایتمندی بیشتر از نتیجه عمل توصیه می کنند :

لیفت ابرو و پیشانی به سه روش صورت می گیرد :

  1. لیفت با آندوسکوپیک با اندوتاین
  2. لیفت غیر آندوسکوپیک
  3. لیفت آندوسکوپیک بدون اندوتاین

بهترین و پایدارترین نتیجه در روش لیفت آندوسکوپیک با اندوتاین بدست می آید. این وسیله ، پس از بالا کشیدن ابرو یا پیشانی مانع افتادگی پوست پس از عمل می شود. البته لازم به ذکر است ؛ هزینه اندوتاین جداگانه حساب می گردد و به شرکتی که این وسیله را در اختیار می گذارد ، واریز می شود.

اگر دنبال نتایج ماندگار تر و دراز مدت هستید ؛ دکتر محمد علی زرین قلم ، اندوتاین را توصیه می کنند. البته لازم به ذکر است ؛ لیفت بدون این وسایل هم نتایج قابل قبولی دارد و بعضی از بیماران با نوع پوست متفاوت نیازی به اندوتاین ندارند. جهت مشاوره بسته به نوع ، سنگینی و ضخامت پوست به مطب ایشان مراجعه بفرمایید.

هزینه آندوسکوپیک لیفت پیشانی و ابرو چقدر است ؟

اطلاع از هزینه دقیق از این عمل جراحی ، مستلزم مراجعه به پزشک و قرارگیری تحت معاینه می باشد ؛ پس از بررسی پارامترهای مورد نیاز ، پزشک هزینه انجام این عمل جراحی را به شما اعلام می کند.

 

دکتر محمدعلی زرین قلم

جراح و متخصص گوش و حلق و بینی

نظرات

0 0 آرا
Article Rating
ثبت نام
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
زرا
زرا
3 ماه ها گذشته

حدودا چقدر هزینه داره؟
برای غیر قرینگی وافتادگی ابرو …