العربیة

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

جراحی بینی نیمه فانتزی در مشهد

جراحی بینی نیمه فانتزی در مشهد یکی از رایج ترین انواع مدل های رینوپلاستی یا جراحی بینی در مشهد ، در عصر حاضر بخصوص در میان زنان می باشد. این مدل بینی ترکیبی از بینی طبیعی و بینی فانتزی محسوب می شود و دکتر محمدعلی زرین قلم ، بهترین جراح بینی مشهد در انجام آن حاذق می باشند. تغییرات در طول عمل زیبایی بینی نیمه فانتزی آنچنان شگفت انگیز است که در طول روند ، علاوه بر اصلاح شکل ظاهری بینی و حفظ ویژگی های طبیعی آن، تلاش می شود تا نوک بینی نیز از نمای نیمرخ اندکی قوس دار شود. بینی شکل گرفته در طول این روند ، علاوه بر طبیعی بودن ، ویژگی های غیر عادی حاصل از جراحی فانتزی را نیز دارا نمی باشد.

 

جراحی بینی نیمه فانتزی - دکتر محمد علی زرین قلم

 

نکاتی در خصوص عمل بینی نیمه فانتزی

باید ذکر کنیم که به منظور دستیابی به نتایج ایده آل در جراحی بینی نیمه فانتزی ، جراحی باید به دستان بهترین جراح بینی مشهد یا سایر شهر های ایران که در زمینه تکنیک های عمل زیبایی بینی طبیعی و فانتزی تبحر و تخصص دارد انجام شود. در قدم نخست، ساختار و نوع بینی بیمار توسط جراح مورد آزمایش قرار می گیرد تا جراحی زیبایی بینی در مسیر صحیح هدایت شده و بهترین تکنیک برای دستیابی به نتیجه مطلوب انتخاب شود. یکی از الزامات برای رینوپلاستی به فرم نیمه فانتزی ، داشتن بینی با پوست نازک و غضروف قوی است. این تکنیک جراحی زیبایی بینی بر روی بینی های گوشتی که داشتن غضروف ضعیف، پوست ضخیم و شل یکی از مشخصه های بارز آن ها می باشد، قابل اجرا نبوده و نتیجه مطلوبی را به دست نمی دهد. افراد دارای بینی گوشتی هرگز داوطلبین خوبی برای عمل بینی نیمه فانتزی به شمار نمی آیند و بهترین روند جراحی برای آن نوع بینی ها ، یا رینوپلاستی طبیعی می باشد.

بینی نیمه فانتزی به چه صورت هایی میاد؟

بینی نیمه عروسکی به طور کلی برای صورت های ظریف و کوچک مناسب تر است، چرا که تناسب بهتری با سایر اجزای صورت ایجاد می کند.

ویژگی های اصلی بینی نیمه عروسکی:

  •  کوچک و سربالا بودن نوک بینی: این مدل بینی معمولا نوک کمی تیز و باریکی دارد و به سمت بالا متمایل است، اما نه به اندازه بینی عروسکی که حالت فانتزی و اغراق آمیز داشته باشد.
  •  قوس ملایم: در این مدل بینی، قوس روی پل بینی ملایم تر از مدل عروسکی است و حالت طبیعی تری دارد.
  •  سوراخ های بینی کوچک: سوراخ های بینی در مدل نیمه عروسکی نسبت به مدل طبیعی کوچکتر هستند، اما نه به اندازه ای که تنفس را مختل کند.

صورت هایی که بینی نیمه عروسکی به آنها می آید:

  •  صورت های کشیده: این مدل بینی می تواند به تعادل و تناسب صورت های کشیده کمک کند.
  • صورت های قلبی: بینی نیمه عروسکی می تواند با باریک کردن قسمت پایینی صورت، تناسب بهتری در صورت های قلبی ایجاد کند.
  •  صورت های بیضی: این مدل بینی با اکثر صورت های بیضی تناسب دارد و می تواند زیبایی آنها را افزایش دهد.

نکاتی که باید در خصوص عمل بینی نیمه فانتزی نظر داشته باشید

  1.  انتخاب مدل بینی باید با توجه به سلیقه شخصی، تناسب اجزای صورت و نظر جراح انجام شود.
  2.  قبل از عمل بینی، حتما با جراح خود مشورت کنید و انتظارات خود را به طور واضح بیان کنید.
  3.  به یاد داشته باشید که نتایج عمل بینی به مهارت و تجربه جراح بستگی دارد، بنابراین در انتخاب جراح خود دقت کنید.

پروسه جراحی بینی نیمه فانتزی در خانم ها و آقایان چگونه خواهد بود؟

در واقع کاندیدای اصلی این تکنیک جراحی بینی خانم ها می باشند اما چرا ؟ به هنگام انتخاب فرم بینی برای عمل بینی بین طبیعی و نیمه فانتزی اکثر افراد عمل بینی نیمه عروسکی را انتخاب می کنند. جراحی بینی نیمه عروسکی در افرادی که می خواهند قوس روی بینی و سربالایی آن بیشتر باشد بسیار مناسب خواهد بود. همچنین ساختار بینی بانوان بسیار ظریف و کوچک می باشد در نتیجه پروسه نیمه فانتزی جلوه ای زیباتری را به چهره آن ها می بخشد. اما فرم بینی آقایان بر عکس بانوان ظریف نیست و بهتر است نوع بینی آن ها نیمه عروسکی نباشد و حالتی مردانه و طبیعی داشته باشد.  البته به علت وجود کلیشه های متفاوت در فرم بینی آقایان ، آن ها در گذشته نمی توانستند بینی خود را به شکل دلخواه جراحی کنند. امروزه نیز می توانند در کنار بر طرف کردن مشکلات تنفسی، فرم و شکل دلخواه بینی خود را تغییر دهند و حتی ان را به صورت نیمه فانتزی جراحی کنند که با وجود نمونه کار های بسیار زیاد از جراحی بینی نیمه فانتزی امروزه شاهد نتایج عالی این فرم از بینی در چهره آقایان هستیم.

بهتر است افراد در چه سنی برای عمل بینی نیمه فانتزی مراجعه کنند؟

اگر می خواهید بینی خود را جراحی کنید کنید حتما به این نکته دقت داشته باشید که رشد صورت به خصوص بینی و بافت بینی شما کامل شده باشد. به همین منظور انجام عمل جراحی باید بعد از رسیدن به سن بلوغ انجام شود. بهترین سن برای انجام عمل بینی نیمه فانتزی بعد از 18 سالگی می باشد. در مواردی که برای زیبایی بینی جراحی انجام نشود به تشخیص پزشک و قبل از رسیدن به سن بلوغ و بر طرف کردن مشکلات تنفسی و ناهنجاری جراحی انجام خواهد شد. در صورت عد توجه به بازه توصیه شده ممکن است بعد از جراحی با رشد ساختار بینی خود مواجه شوید که بر نتیجه این پروسه زیبای تاثیرات منفی می گذارد.

شما می توانید نمونه جراحی بینی فانتزی در مشهد با دکتر زرین قلم را در ویدیو زیر مشاهده بفرمایید.

فرم دقیق عمل بینی نیمه فانتزی به چه شکل است ؟

رینوپلاستی عمدتا به چند شکل متفاوت مورد انجام قرار می گیرد اعم از طبیعی ، فانتزی و نیمه فانتزی می باشد. در این نوشتار قصد بر آن است که در ارتباط با تفاوت این مدل با دیگر فرم های عمل بینی صحبت کنیم. در جراحی بینی فانتزی ، پل بینی قوس دارد و نوک آن روبه بالا است و به عبارت بهتر فاصله نوک بینی با لب بالایی بیشتر است اما در جراحی بینی طبیعی در مشهد ، هیچ یک از این تغییرات به وجود نمی آید و برعکس بهترین جراح بینی مشهد بر این تلاش است که فرم نهایی بینی به شکل طبیعی و نرمال باشد که با دیگر اجزا صورت همخوانی و تقارن داشته باشد. اما در جراحی بینی نیمه فانتز ی ، فرم نهایی به دست آمده در واقع ما بین این دو نمونه خواهد بود یعنی نه به اندازه عمل بینی عروسکی و نچرال نخواهد بود. در شکل بینی نیمه فانتزی قوس بر روی پل دماغ به اندازه فرم فانتزی نخواهد بود. فاصله نوک بینی با لب بالایی نیز به میزان مناسبی انتخاب می شود. این مدل از جراحی عمدتا در میان بانوان از طرفدارای ویژه ای برخوردار است.

پیامد های عمل بینی نیمه فانتزی :

همانطور که می دانید هر جراحی درمانی و زیبایی با خود عارضه های را به همراه دارد. جراحی بینی نیمه فانتزی در مشهد از این ماجرا مستثنا نخواهد بود. اعمال تغییر در بدن بدون شک دارای واکنش از سوی اندام ها خواهد بود که نام آن را عوارض می گذارند. بروز این حالت ها در پی اتمام اعمال تغییرات امری طبیعی است و اگر رینوپلاستی توسط بهترین دکتر بینی نیمه فانتزی در مشهد ، انجام داده باشید ، بی شک این موارد در طی دوره نقاهت به خوبی برطرف خواهند شد.

عمل بینی نیمه فانتزی برای جراحی ثانویه مناسب است ؟

شایان ذکر است که در روند رینوپلاستی اولیه مقداری از بافت بینی دستخوش تغییر می شود که بتوان آن را مطابق با خواست و نظر فرد زیباجو در آورد اما اگر به هر دلیلی شخص مجدد بخواهد که مجدد این تغییرات را اعمال کند باید طبق صلاحدید بهترین دکتر عمل بینی نیمه فانتزی در مشهد اقدام کند. زیرا طی معاینه و بررسی مشخص می شود که شما برای انجام این پروسه فردی مناسب هستید یا خیر؟!

بهترین کاندیدای جراحی بینی نیمه فانتزی در مشهد چه افرادی هستند ؟

به طور عمده بیشتر متقاضیان این مدل از عمل بینی خانم ها هستند و باید در ابتدا اشاره کرد که بهترین متقاضیان برای این نوع جراحی آن دسته از زنان است که در دوره بارداری نیستند و یا مدتی از زایمان آنان گذشته باشد. این مدل به طور معمول برای آن افرادی که دارای غضروف و پوست نازکی هستند بیشتر کاربرد دارد زیرا به دلیل اعمال تغییرات بیشتر این نوع دوره ریکاوری کوتاه تری را سپری خواهند کرد. شایان ذکر است که در این مدل به دلیل ریز نقش شدن دماغ در چهره بهترین گزینه در میان مراجعه کنندگان انان هستند که صورت گرد و کوچکی دارند.

جراحی بینی نیمه عروسکی بهتر است یا عمل بینی طبیعی؟

ممکن است انتخاب بین عمل بینی نیمه عروسکی و طبیعی برای خیلی از متقاضیان چالش برانگیز باشد؛ چون که هر کدام به یک نحو قشنگی دارند و بنابراین انتخاب نهایی به سلیقه و شرایط شما بستگی دارد. نکاتی که باید قبل از انتخاب مدل عمل به آن ها توجه کنید:

  1.  فرم صورت و اجزای آن: مثلا اگه صورت شما گرد هست، یک بینی نیمه فانتزی میتواند به چهره شما بیشتر بیاد.
  2.  سلیقه و انتظارات شما از عمل : از خودتان بپرسید که دنبال چه نوع تغییری هستید.
  3.  نظر و تخصص جراح: یک جراح باتجربه میتواند بهترین مدل عمل رو با توجه به شرایط شما پیشنهاد بدهد.

البته که باید یادآور شد هیچ مدل عملی به طور مطلق بهتر از مدل دیگری نیست. مهم این است که با توجه به شرایط و سلیقه خودتان، بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

جراحی بینی نیمه فانتزی - دکتر محمد علی زرین قلم

 

در ادامه باید گفت :

طبق گفته های بهترین جراح بینی خوب در مشهد در جراحی بینی نیمه فانتزی ، جراح تلاش می کند تا ویژگی های دو مدل بینی فانتزی و طبیعی را با یکدیگر ترکیب نماید. وی تناسب اندازه و شکل بینی را با سایر ویژگی های صورت در نظر می گیرد و نوک بینی را در اندکی بالاتر از حد نرمال قرار داده و قوس یا کمان بینی را نیز اندکی بلندتر می نماید. بینی در مدل نیمه فانتزی اندکی از بینی در مدل نرمال، کوچک تر است، ولی در برخی موارد به علت کوچک شدن بینی و به دلیل بی تجربه بودن پزشک، تنفس از راه بینی در این مدل، به اندازه تنفس از راه بینی در مدل بینی طبیعی آسان نمی باشد.

شکل بینی به فاکتورهای متعددی از جمله شکل استخوان ها و غضروف بینی وابسته است. در طول جراحی رینوپلاستی، جراح می تواند شکل بینی را با صاف کردن، بلند کردن، و تقویت نمودن استخوان های بینی، دستکاری نماید. هر چند تمامی مدل های بینی دارای ویژگی های منحصر بفرد خود می باشند، ولی بینی نیمه فانتزی به دلیل برخوردار بودن از ویژگی های هر دو مدل بینی فانتزی و طبیعی، نمونه منحصر بفرد و خاصی به شمار می آید که طرفداران زیادی را خصوصاً در میان بانوان به سمت خود جلب نموده است.

آیا عمل بینی نیمه فانتزی برای آقایان مناسب است ؟

معمولا بیشتر مردان تمایلی به اینکه مشخص باشد بینی آن ها جراحی شده است ندارند ؛ از این رو فرم طبیعی برای مردان مناسب تر است ؛ از طرفی آناتومی بینی و چهره مردان در مقایسه با خانم ها از ظرافت کمتری برخوردار بوده و همین موضوع موجب می شود تا طبق قاعده زیبایی شناسی از کوچک و ظریف کردن بینی مردان خودداری شود.

با در نظر گرفتن این شرایط ؛ همچنان ممکن است گروهی از پسران جوان که با هدف جراحی زیبایی بینی به پزشک مراجعه می کنند ، خواستار یک قوس ملایم و طبیعی در نمای نیم رخ باشند و دوست داشته باشند بینی آن ها نسبت به حالت طبیعی کمی کوچکتر باشد ؛ خوشبختانه جراحی بینی نیمه فانتزی می تواند این خواسته و انتظار آن ها را فراهم کند اما دقت داشته باشید که علاوه بر هدف بیمار از انجام جراحی ، آناتومی و شکل بینی و همچنین سایر اجزای صورت برای اصلاح و انتخاب مدل بینی بررسی می شود. به همین دلیل اگر بینی و آناتومی چهره متقاضی عمل رینوپلاستی به شکل نیمه فانتزی ، بستر مناسبی داشته باشد ، می توان این جراحی را انجام داد.

آیا پوست در نتیجه جراحی بینی نیمه فانتزی تاثیر دارد ؟

بله در پروسه رینوپلاستی ، ضخامت پوست از اهمیت بالایی برخوردار است. برای اینکه نتیجه طبیعی و زیبایی از عمل جراحی شما به سبک نیمه فانتزی حاصل شود ، لازم است پوست بینی از ضخامت خوبی برخوردار باشد ، پوست ضخیم یا پوست بسیار نازک ، کیفیت لازم را برای انجام عمل جراحی بینی ندارد. ضخامت پوست مانع از نمایش ظرافت های بینی نیمه فانتزی می شود و پوست بسیار نازک توانایی پوشش ناهمواری های اسکلت بینی را نداشته ؛ از این رو ممکن است بعد از جراحی شاهد برجستگی و فرورفتگی هایی در ظاهر بینی باشیم.

دکتر محمدعلی زرین قلم

دکتر محمد علی زرین قلم یکی از برجسته‌ ترین جراحان بینی در مشهد است که با بیش از دو دهه تجربه در این زمینه ، به یکی از پیشگامان این حوزه تبدیل شده است. وی با داشتن مدارک تحصیلی از برترین دانشگاه‌ های پزشکی و شرکت در دوره‌ های تخصصی بین‌المللی ، به ارائه خدمات بی‌ نظیر در جراحی بینی و زیبایی پرداخته است. دکتر زرین قلم با تکیه بر دانش روز دنیا و بهره‌گیری از تکنیک‌ های مدرن ، توانسته است نتایج موفقیت‌ آمیزی را برای بیماران خود به ارمغان آورد. دقت ، مهارت و توجه به جزئیات از ویژگی‌ های بارز کار او است که باعث شده بیماران بسیاری از سراسر کشور به او مراجعه کنند.

نظرات

0 0 آرا
Article Rating
ثبت نام
اطلاع از
guest
0 پرسش ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات